Informatie bord

 

De Nijmeegse Roadrunnersclub MIEP is een actieve en gezellige vereniging waar sportief bezig zijn en plezier maken centraal staan. Of je nu graag recreatief loopt of juist prestatiegericht wilt trainen, bij MIEP kan het allemaal. Wij richten ons op hardlopen en Nordic Walking.

Een club met ervaring

MIEP bestaat al meer dan 40 jaar. We hebben een trouwe en betrokken groep leden, waarvan velen al jarenlang met veel plezier lid zijn. Iedereen is welkom om zijn of haar sport op een eigen manier te beleven.

 

Samen trainen

Samen trainen motiveert! Daarom trainen we twee keer per week in groepsverband.

  • Hardlopers trainen onder begeleiding van een gediplomeerde (hulp)trainer. De trainingen zijn afwisselend en bieden de mogelijkheid om toe te werken naar een prestatieloop. Daarnaast wordt er ook op zondag gelopen.
  • Nordic Walkers lopen op zaterdag met een trainer. Op maandag en donderdag wordt er zonder trainer gelopen en staat actief wandelen centraal.

Meer dan alleen sporten

Naast de trainingen organiseren we regelmatig gezellige activiteiten. Deze zorgen voor een fijne sfeer, nieuwe vriendschappen en een sterke onderlinge band binnen de club.

Contributie

Lid worden van MIEP is laagdrempelig. De contributie bedraagt slechts € 27,50 per jaar

Bestuur

 

voorzitter
Els Arbeider 

Voorzitter

Stan Gomnmers

Secretaris

Annemarie Peeters

Penningmeester

Jolande Kloks

Algemeen bestuurslid

Ans Jacobs

Algemeen bestuurslid