
De Nijmeegse Roadrunnersclub MIEP is een actieve en gezellige vereniging waar sportief bezig zijn en plezier maken centraal staan. Of je nu graag recreatief loopt of juist prestatiegericht wilt trainen, bij MIEP kan het allemaal. Wij richten ons op hardlopen en Nordic Walking.
Een club met ervaring
MIEP bestaat al meer dan 40 jaar. We hebben een trouwe en betrokken groep leden, waarvan velen al jarenlang met veel plezier lid zijn. Iedereen is welkom om zijn of haar sport op een eigen manier te beleven.
Samen trainen
Samen trainen motiveert! Daarom trainen we twee keer per week in groepsverband.
- Hardlopers trainen onder begeleiding van een gediplomeerde (hulp)trainer. De trainingen zijn afwisselend en bieden de mogelijkheid om toe te werken naar een prestatieloop. Daarnaast wordt er ook op zondag gelopen.
- Nordic Walkers lopen op zaterdag met een trainer. Op maandag en donderdag wordt er zonder trainer gelopen en staat actief wandelen centraal.
Meer dan alleen sporten
Naast de trainingen organiseren we regelmatig gezellige activiteiten. Deze zorgen voor een fijne sfeer, nieuwe vriendschappen en een sterke onderlinge band binnen de club.
Contributie
Lid worden van MIEP is laagdrempelig. De contributie bedraagt slechts € 27,50 per jaarBestuur
Els Arbeider
Voorzitter
Stan Gomnmers
Secretaris
Annemarie Peeters
Penningmeester
Jolande Kloks
Algemeen bestuurslid
Ans Jacobs
Algemeen bestuurslid